0
  • ناموجود

شلوار

43,000 تومان
بدون مالیات
انتخاب سایز مورد نظر : 45
انتخاب گارانتی : گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
انتخاب رنگ مورد نظر : فیروزه ای
تعداد
اضافه به علاقه مندی
ناموجود

میتوانید مبلغ سفارشات را توسط تمام کارت های بانکی عضو شتاب بپردازید تا از تمام هزینه های شما کاسته شود.

تاریخچه کفش

  • صندل مصری: این نوع صندل‌ها که قدمت آن‌ها به ۱۲۰۰ سال پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد، دو نوع بوده‌است یکی نوک تیز و دیگری ساده.
  • کفش یونانی: این کفش‌ها که به صورت لاانگشتی بوده‌اند، توسط سربازان و مردان آزاد استفاده می‌شده‌است که قدمت آن به ۱۰۰۰ سال پیش از میلاد مسیح بازمی‌گردد.
  • پادوکای هندی: این نوع کفش قدیمی‌ترین نوع کفش هندی‌ها به‌شمار می‌رود و زمان استفادهٔ آن‌ها به قبل از دورهٔ راما و ودا بازمی‌گردد.
  • لیلی‌فوت چینی: این کفش‌ها مربوط به چین هستند و با توجه به اینکه داشتن پاهای کوچک معیار زیبایی محسوب می‌شد، این کفش‌ها اغلب کوچکتر از اندازهٔ پاهای معمولی بوده‌اند.

اجزاء کفش

  • رویه
  • تخت بیرونی
  • کف‌های داخلی قابل تعویض
  • مغزی: باریکهٔ چرمی نوارمانند که میان زیره و رویهٔ کفش دوخته می‌شود.
  • توکاری: کاغذ یا مقواهایی که برای کلفت نشان دادن زیره، میان کف و زیره کفش چسبانده می‌شود.
  • پاشنه
  • زیرپاشنه‌ها
  • زیرپاشنه‌های گتر
  • ساق‌پوش

انواع کفش‌های زنانه

کفش لژدار

کفش لژ‌دار زنانه کفشي است که شما به صورت روزمره از آن استفاده ميکنيد. اين مدل کفش را شما مي‌توانيد با لباس‌هاي راحتي زنانه بپوشيد و يک ظاهر آرام داشته باشيد. از آنجايي که برخي از افراد تمايل به استفاده از کفش پاشنه‌دار را دارند. ميتواند از کفش‌هاي لژ‌دار به صورت روزمره استفاده کنند. ميتوانيد بدون اينکه مجبور به پوشيدن پاشنه‌هاي آزار دهنده باشند از کفش‌ها و يا صندل‌هاي لژ‌دار استفاده کنيد. و البته هرچقد لژ کفش کوتاه‌تر باشد استفاده از آن راحت‌تر مي‌باشد. 

کفش مدل بالرين

يک راه حل زيبا و کاربردي براي کفش‌هاي روزمره شما. اين مدل کفش‌ها تخت بوده و استفاده از اين مدل کفش‌ها بسيار راحت و آسان است. وشما از اين سبک کفش در بيشتر کمد‌هاي دوستانتان مشاهده مي‌کنيد. کفش‌هاي تخت (بالرين) در طرح‌ها و رنگ‌هاي بسيار زيادي مي‌باشد. و از هر طرح و الگويي براي اين مدل کفش‌ها ميتوان استفاده کرد. از طرح کلاسيک گرفته تا چاپ حيوانات و رنگ‌هاي عجيب و غريب، و روشن. 

کفش‌هاي اسپرت بند دار

هر کفشي که با بند بسته ميشود جذاب است. کفش‌هاي بندي زنانه بسيار شيک هستند. و شما مي‌توانيد از اين کفش‌ها در محيط‌هاي اداري و خاص استفاده کنيد و ظاهر شما بسيار شيک مي‌شود. 

کفش‌هاي بند دار زنانه کمي محکم‌تر هستند و پاي شما درون کفش راحت‌تر است. و با استفاده از بند کفش شما به راحتي ميتوانيد اندازه کفش را کوچک و بزرگ کنيد. 

صندل‌هاي تابستاني

اگر تابستان به ساحل يا استخر مي‌رويد، اين صندل‌ها بهترين انتخاب براي شما هستند که مي‌توانيد در کيف ساحلي خود قرار دهيد. صندل‌هاي لا انگشتي زنانه به طور کلي از کف کف ساخته مي‌شوند، در قسمت مياني يک پايه انگشت قرار دارد. اين مدل صندل‌ها بسيار متنوع هستند و داراي طيف وسيعي از الگوها و رنگ‌ها هستند، بنابراين مي‌توانيد آن‌ها را با بيشتر لباس‌هاي تابستاني خود ست کنيد. 

کتاني زنانه يا ورزشي 

کتاني‌هاي زنانه به گونه‌اي طراحي شده‌اند که هنگام پياده روي، ورزش يا يوگا و همچنين براي لباس مد از آن‌ها استفاده شود. اين کفش‌ها بيشتر از هر کفش ديگري براي ورزش کردن مناسب مي‌باشد. و محافظ پا هستند و راحت‌ترند، قبل از خريد کفش را امتحان کنيد و از مناسب بودن آن مطمئن شويد. 

کفش مجلسي

کفش‌هاي مجلسي در دسته‌اي از کفش‌ها هستند که زيبايي و ظرافت بيشتري به شما مي‌بخشند. بطور کلي انواع کفش‌هاي مجلسي زنانه از زرق و برق بيشتري نسبت به کفش‌هاي روزمره و يا با تزئينات بيشتر و يا پاشنه بلندتر برخوردار هستند. 

کفش پاشنه دار يک انتخاب آشکار براي لباس شب و مهماني است. کفش‌هاي مجلسي معمولاً در رنگ‌هاي کلاسيک مانند بژ، سياه و قهوه‌اي وجود دارند، اما سبک‌هاي شيک‌تري اکنون به طور گسترده‌تري در دسترس هستند. 

چکمه‌هاي زنانه

چکمه‌هاي زنانه يک انتخاب عملي در تمام فصول است. از  بوت‌هاي بلند گرفته تا نيم بوت‌هاي شيک با رنگي زنده، چکمه‌هايي متناسب با هر موقعيت، لباس يا فصلي وجود دارد. 

نيم بوت‌ها

چکمه‌هايي که به مچ پا مي‌رسند، يک مدل چکمه کلاسيک هستند. و به راحتي شما ميتوانيد از آن‌ها به صورت روزمره استفاده کنيد. شما با يک شلوار مناسب و يک لباس شيک با اين نيم بوت‌ها عالي به نظر مي‌رسيد. 

چکمه‌هاي بلند

در بوت‌ها تنوع بسيار زيادي وجود دارد. و هر کدام از اين چکمه‌ها کارايي خود را دارند. 

بعضي از چکمه‌ها مانند چکمه‌هاي نظامي مي‌باشند، چکمه‌هاي چاق و محکمي هستند که معمولاً داراي بندهايي در جلو مي‌باشد. و تا انتها بالا مي‌روند. اين مدل چکمه مقاوم است و پا را خوب نگه ميدار و مناسب فصل زمستان مي‌باشد. 

به دليل کفي مناسبي که دارد در زمان بارندگي و سرما باعث ليز خوردن شما بر روي سطح لغزنده و خيس نمي‌شود.

چکمه‌هاي مجلسي

شما با بعضي از لباس‌هاي مجلسي مي‌توانيد از چمکه استفاده کنيد. و به اين نکته توجه کنيد، که انتخاب لباس بسيار مهم است. چکمه‌هاي مجلسي در طراح‌ها و رنگ‌هاي مختلف هستند. و داراي پاشنه بلند مي‌باشند. به اين نکته توجه کنيد شما نمي‌توانيد از يک بوت پاشنه بلند مجلسي در فصل زمستان به طور روزمره استفاده کنيد. زيرا بسيار خطرناک است و باعث لغزيدن پاي شما مي‌شود و خطرات جبران ناپذيري را به همراه دارد.

تاثیر کفش بر حفظ سلامتی قلب

شاید برای‌تان عجیب و سخت باشد باورپذیری این امر که کفش بر سلامتی قلب‌هم تاثیرگذار است یا اینکه بتواند منجربه ناراحتی قلب شود، اما درست متوجه شده‌اید. در کنار تغذیه سالم از مواد غذایی مناسب، کفش مناسب هم بر سلامتی یا آسیب دیدن آن موثر است. در واقع این مورد یکی از حساس‌ترین موارد تاثیرگذاری کفش بر سلامتی است. قسمتی از پاها و به طور دقیق عضلات موجود در پاشنه پا، عضلات ساق پا و ران پا نقشی اصلی و موثر در جریان خون بدن دارند: به این روایت که خون جریان یافته از قلب به سمت پایین بدن، به علت وجود جاذبه نمی‌تواند با قدرت ابتدایی خود به سمت بالای بدن و بازگشت به قلب بازگردد و عضلات موجود در پاشنه، ساق و ران پا با ایجاد انقباضات مناسب این فرآیند را شدنی نموده و جریان خون را تکمیل می‌کنند. از آنجایی که حفظ سلامت و برقراری عملکرد این اعضا به مناسب بودن کفش وابسته است، مناسب بودن یا نبودن کفش به مرور زمان می‌تواند با تاثیرگذاری مثبت یا منفی بر جریانات خونی بدن، سبب حفظ سلامتی قلب شده یا زمینه‌ساز بروز ناراحتی‌های قلبی شود.
جالب است که کفش در بازگرداندن سلامتی هم می‌تواند موثر باشد، اینگونه که، افراد دچار اختلالات جریان خون و ناراحتی‌های قلبی ناشی از آن با استفاده از کفش‌های مناسب می‌توانند در کنترل روند این اختلالات یا بهبودشان کمک کنند.

تاثیر پاشنه و پنجه کفش بر سلامتی بدن

پاشنه‌ها به شکل‌های مختلفی از قبیل، پاشنه بلند نازک، پاشنه بلند قطور، پاشنه تخت و … وجود دارند، همچنین پنجه کفش‌ها را هم می‌توان در قالب‌های مختلفی از قبیل پنجه مربعی، پنجه گرد، پنجه نوک‌تیز و … پیدا کرد. هر کدام از این قالب‌های پنجه و پاشنه به مقداری بر قسمت‌های مختلف پا فشار می‌آورند که اگر این فشار در هنگام استفاده از کفش، شما را از محدوده امن احساس راحتی‌تان خارج کند، فشار مخربی بوده و درواقع آن‌کفش دیگر برای شما کفش مناسبی نیست و می‌توان مشکلات ریز و درشت زیادی را به جان شما بیاندازد. مشکلاتی از قبیل انحراف انگشتان پا خصوصا شست، انگشت چکشی، فرو رفتن ناخن انگشت‌ها در یکدیگر و زخم شدن و عفونت کردن انگشتان پا، ایجاد میخچه و پینه در پاشنه پا در اثر فشار زیاد شوند. همچنین در صورت نامناسب بودن نوع پاشنه یا پنجه تعادل بدن در هنگام استفاده از کفش برهم خورده و ممکن است منجربه متورم شدن اعصاب پا، پیچ خوردن قوزک پا و آسیب دیدن تاندون آشیل شود یا عوارضی مانند دردهای مضمن زانو و کمر را در پی داشته باشد.
زده شدن پا توسط کفش بخاطر پنجه نامناسب، می‌تواند خون رسانی به عضلات پا را مختل نموده و عوارضی مانند لخته‌های خونی یا عفونت را در پی داشته باشد.
استفاده همیشگی و طولانی مدت از کفش‌های پاشنه‌بلند نامناسب‌هم می‌تواند علاوه بر درهای مضمن کف پا، مفاصل و مچ پا را هم با مشکلاتی عدیده‌ای مواجه کند و یا حتی در درازمدت آناتومی طبیعی قوس ستون فقرات را بهم بریزد.

16 محصول دیگر در همین شاخه: