0
علاقه مندی
مقایسه
سبد خرید
فرش اتاق کودک طرح انگری برد (غیربرجسته)
فرش اتاق کودک طرح انگری برد (غیربرجسته) فرش اتاق کودک طرح انگری برد (غیربرجسته) فرش اتاق کودک طرح انگری برد (غیربرجسته)

فرش محتشم اتاق کودک طرح انگری برد (غیربرجسته)

1,690,000 تومان
بدون مالیات
انتخاب سایز مورد نظر : 1/5*1
انتخاب گارانتی : گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
زمان تحویل : حداکثر 10 روز کاری
تعداد
اضافه به علاقه مندی

تمامی کارت های عضو شتاب

خرید فرش محتشم کاشان اتاق کودک و فرش عروسکی محتشم

فرش کودک محتشم یکی مواردی است که باید نهایت دقت و حساسیت آن را انتخاب کرد. باید سعی کنید فرشی بخرید که از هر لحاظ مناسب کودکتان باشد مثلا فرشی که مدام پرز می دهد و یا از لطافت کافی برخوردار نیست و به سبب جنس نامرغوبش شستشو را برایتان سخت می کند، قطعا فرش ایده آلی برای اتاق فرزندتان محسوب نمی شود. برای خرید فرش محتشم اتاق کودک باید به مواردی همچون جنسیت کودک،  جنس فرش و... توجه ویژه ای داشته باشید. فرش کودک محتشم که در دسته فرش های عروسکی و اتاق کودک فانتزی قرار می گیرد و با رعایت تمام استانداردهای لازم به خوبی توانسته موجب کسب رضایت مشتریان خود شود.

خرید فرش اتاق کودک

جنس، ابعاد و مشخصات فنی فرش کودک از کارخانه فرش محتشم کاشان

در خرید فرش کودک محتشم کاشان باید مواردی چون عدم پرزدهی، ضد حساسیت بودن، عدم جذب رطوبت، شستشوی راحت و ... را جزء ملاک هایتان قرار دهید. به خصوص نرمی فرش یکی از ویژگی های مهم فرش های کودک محسوب می شود، چرا که کودکان ساعات زیادی را در طول روز بر روی زمین بازی می کنند و به این ترتیب اگر فرش از لطافت و نرمی کافی برخوردار نباشد، ممکن است پوست حساس فرزندتان را اذیت کند. خوشبختانه فرش های اتاق کودک محتشم کاشان که در فروشگاه یزدانا موجود است، تمامی این ویژگی ها را داشته و در نتیجه لازم نیست که دغدغه پیدا کردن جنس مناسب و مرغوب را داشته باشید. فرش های کودک از کارخانه فرش محتشم ضمن داشتن رنگ بندی های متنوع دارای طرح های متفاوتی نیز با توجه به جنسیت دختران و پسران می باشد. بنابراین شما چه دختر داشته باشید چه پسر، در هر صورت می توانید فرشی مناسب خریداری کنید. عمده طرح های فرش کودک در شخصیت های کارتونی و مدل های عروسکی خلاصه می شود. حال در کنار آنها تعدادی از طرح ها نیز به دلیل اینکه جنبه آموزشی دارند، به پرورش ذهن و خلاقیت فرزندتان کمک می کنند.

کیفیت فرش کودک از برند فرش محتشم کاشان

همانطور که گفته شد فرش های کودک باید دارای ویژگی هایی باشند که برای کودکان حساسیت و مشکل ایجاد نکنند و به همین خاطر جنس نخ بکار رفته در بافت آنها، دارای تمام استانداردهای مهم می باشد، پس می توان گفت که فرش های کودک کیفیت خوبی داشته و با این وجود قیمت های مناسبی دارند.

خرید فرش اتاق کودک

بهترین فرش اتاق کودک

اگر به دنبال بهترین فرش اتاق کودک هستید، نیاز هست در ابتدا ویژگی های یک فرش خوب و مناسب را شناسایی کنید. سپس به سلایق و خواسته های کودک خود دقت کنید. در نظر گرفتن سن و جنسیت هم باید از جمله نکات مهمی باشد که در زمان خرید فرش کودک باید به آن توجه کنید. با توجه به این امر که کودک معمولا یا در تخت خواب است و یا بر روی زمین اتاقش در حال بازی می باشد، به جرات می توان گفت که مهم ترین وسایل اتاق خواب کودک شامل تختخواب و فرش است. در نتیجه باید در زمان خرید این دو وسیله کاربردی توجه و دقت کافی را داشته باشیم تا خیالمان از بابت سلامت دلبندمان راحت باشد. فرش کودک باید دارای خصوصیات خاصی باشد که برخی از آنها به شرح زیر هستند:

رنگ و طرح ظاهری فرش مناسب روحیه کودک باشد: همانطور که پیش تر اشاره شد توجه به رنگ فرش در زمان خرید امر مهمی است. با در نظر گرفتن علم روانشناسی رنگ ها، می توان فرش کودک را به شکل مناسب انتخاب کرد. در نظر گرفتن سلیقه و جنسیت کودک نیز در این امر تاثیر زیادی دارد. همچنین در خصوص طرح فرش هم باید در ابتدا به سلیقه و نظر کودک اهمیت دهید و سپس با در نظر گرفتن دیگر معیارها، یک فرش مناسب برای اتاق کودک دلبند خود خرید کنید.

الیاف فرش ضد حساسیت باشد: بخاطر اینکه کودکان دارای پوست حساسی هستند و ممکن است در حال بازی کردن بر روی فرش سُر بخورند و یا بیافتند، باید مراقب باشید که الیاف به کار برده در بافت فرش مناسب و ضد حساسیت باشد.

یک فرش خوب برای اتاق کودک باید پُرز کمتری داشته باشد: با توجه به اینکه معمولا کودکان بخاطر ریخت و پاش هایی که دارند، محیط را زود به زود کثیف می کنند و نیاز به جارو کشیدن خواهد بود لذا با خرید فرشی با پُرز کمتر، امر جارو کشیدن را آسان تر کنید. همچنین شستن فرش هایی با پُرز کمتر راحت تر می باشد.

شست و شوی فرش راحت باشد: معمولا فرش های سبک و یا دولایه برای اتاق کودک مناسب تر هستند. چرا که شستن این نوع از فرش ها به مراتب راحت تر بوده و در نتیجه رعایت نظافت اتاق کودک بهتر انجام می شود.

روش نگهداری و شست و شو فرش های اتاق کودک 

  • شستشوی فرش ها  به هیچ عنوان در منزل و با مواد شیمیایی توصیه نمیشود، چرا که این کار با مواد شوینده خانگی موجب تضعیف الیاف و تغییر رنگ در فرش میشود. 
  • اکیدا از شوینده هایی مانند وایتکس و جوهر نمک و مایع ظرفشویی و شامپو فرش با PH بالا و سایر شوینده های کلردار استفاده نگردد.
  •  پس از ارسال فرش جهت شستشو به قالیشویی، آی مرداس مسئولیتی ندارد و مسئولیت هر گونه مشکلات بعدی را که در صورت شستشوی غیر اصولی بوجود خواهد آمد اعم از پارگی و خرابی ریشه به عهده قالیشویی خواهد بود.

شست و شوی فرش

کلمات کلیدی مرتبط: فرش اتاق کودک دیجی کالا، فرش اتاق کودک پسرانه، فرش اتاق کودک دخترانه، فرش اتاق کودک ساده، فرش اتاق کودک ترکیه ای، فرش اتاق کودک 6 متری، فرش اتاق کودک طرح خیابان، فرش اتاق کودک ۶ متری، فرش اتاق کودک قیمت، فرش اتاق كودك،فرش اتاق کودک اسپرت، فرش اتاق کودک اصفهان، فرش اتاق کودک ارزان، فرش اتاق کودک السا و انا، فرش اتاق کودک اسب تک شاخ، فرش اتاق کودک اینستاگرام، فرش اتاق کودک ایکیا، فرش اتاق کودک طرح انگری برد، اموزش بافت فرش اتاق کودک، فرش اتاق کودک باب اسفنجی، فرش اتاق کودک باسلام، فرش اتاق کودک با طرح پو، فرش اتاق کودک با قیمت، فرش اتاق کودک بارسلونا، فرش اتاق کودک بتمن، فرش اتاق کودک بزرگ، فرش اتاق کودک بافتنی، بافت فرش اتاق کودک با کاموا، فرش اتاق برای بچه ها، فرش اتاق کودک ساوین با قیمت، فرش اتاق کودک پسرانه قیمت، فرش اتاق کودک پسرانه دیجی کالا، فرش اتاق کودک پسر، فرش اتاق کودک پاتریس، فرش اتاق کودک پاتریس قیمت، فرش اتاق کودک پو، فرش اتاق نوجوان پسرانه، فرش اتاق نوزاد پسر، فرش اتاق بچه پسرانه، فرش اتاق کودک ترب

10 قلم

مشخصات فنی

جنس نخ خاب
آکرلیک
گل برجسته
ندارد
نوع محصول
فرش اکرلیک
شانه(تراکم عرضی فرش)
700 واقعی
تراکم(تراکم طولی فرش)
3300 واقعی
تعداد رنگ بکار رفته در فرش
35-40 رنگ
ارتفاع خاب
9±1 میلیمتر
قابلیت شست و شو
دارد

16 محصول دیگر در همین شاخه: