0
کتاب جامع فرش ماشینی

کتاب جامع فرش ماشینی

318,000 تومان
بدون مالیات
انتخاب گارانتی : گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
زمان تحویل : حداکثر 2 روز کاری
تعداد
اضافه به علاقه مندی

میتوانید مبلغ سفارشات را توسط تمام کارت های بانکی عضو شتاب بپردازید تا از تمام هزینه های شما کاسته شود.

با کتاب فرش ماشینی، راهی جدید برای خلق زندگی

خرید کتاب فرش ماشینی از جمله تجربیاتی است که همیشه در ذهن ما به یاد می‌ماند. امروزه با پیشرفت فناوری و اینترنت، خرید این کتاب‌ به راحتی و با سرعت بالا انجام می‌شود اما این تجربه خرید، همچنان همان جذابیت و لذت را دارد که در گذشته داشت. همچنین می‌توانید با مرور نظرات و امتیازات دیگران، بهترین انتخاب را برای خودتان انجام دهید. بنابراین، اگر به دنبال یک تجربه خرید جذاب و هیجان‌انگیز هستید، خرید اینترنتی کتاب فرش ماشینی بهترین گزینه است.

خرید اینترنتی کتاب فرش ماشینی و اطلاعات جامع فرش ماشینی

این کتاب شامل چهار فصل:

  • تاریخچه (تاریخچه فرش در ایران و جهان، تاریخچه صنعت فرش ماشینی در جهان و ایران)
  • ساختار ( ساختار فرش، اصطلاحات رایج، تعریف انواع تراکم و شانه)
  • مواد اولیه (مواد اولیه فرش ماشینی از انواع الیاف و خواص آنها تا روش تولید انواع نخ های مصرفی، هیت ست کردن، فریز کردن، نخ هایبالک و...)
  • روش تولید (روش های مختلف تولید فرش ماشینی دستگاه های تک، دو و سه راپیری، مکانیزمهای قسمت های مختلف ماشین فرش بافی مانند ژاکارد، انواع بافت های متداول، کنترل کیفیت فرش ماشینی، رفوگری، آهار و تکمیل، انبارداری، بسته بندی و ... ) می باشد.

در نهایت، خرید اینترنتی کتاب فرش ماشینی یکی از بهترین راه هایی است که برای خرید کتاب فرش می توانید انتخاب کنید. با این روش، می توانید به راحتی و با صرف زمان کمتر، بهترین کتاب فرش ماشینی را برای خانه خود پیدا کنید. همچنین، با خرید اینترنتی، می توانید از تخفیف ها و پیشنهادات ویژه استفاده کنید و هزینه های خود را کاهش دهید. در نهایت، اگر شما هم به دنبال خرید کتاب فرش ماشینی هستید، بهترین راه برای شما خرید اینترنتی است.

18 قلم

مشخصات فنی

نوع محصول
کتاب

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: 20 موجود
توجه ویژه : تصویر ارسالی برای چاپ بر روی فرش باید با کیفیت و حجم مناسب باشد و عکس مورد نظر خود را به همراه نام خانوادگی در چت آنلاین سایت، تلگرام یا واتس آپ به شماره ی 09131562547 ارسال فرمایید.