0
پسته بادامی خام محلی بسته ی 1 کیلوگرمی
پسته بادامی خام محلی بسته ی 1 کیلوگرمی پسته بادامی خام محلی بسته ی 1 کیلوگرمی

پسته بادامی خام محلی بسته ی 1 کیلوگرمی

576,000 تومان
بدون مالیات
وزن: 1000 گرم
نوع بسته بندی: پلاستیکی

شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک نگهداری شود.

انتخاب گارانتی : گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
زمان ارسال : حداکثر 2 روز کاری
تعداد
اضافه به علاقه مندی

میتوانید مبلغ سفارشات را توسط تمام کارت های بانکی عضو شتاب بپردازید تا از تمام هزینه های شما کاسته شود.

خرید پسته بادامی خام محلی اردکان یزد

پسته محلی اردکان که از مزارع اردکان به دست آمده با توجه به ضررهای سم های موجود، این شهرستان درصدد عدم استفاده از سموم شیمیایی دست به تولید محلولی تمام گیاهی زده که تمامی آفت های موجود پسته را از بین می برد و هیچ گونه ضرری ندارد و به تولید انبوه رسیده است و در سرتاسر ایران پخش خواهد شد. با توجه به شوری آب و آب و هوای موجود، مزه ی پسته اردکان جزء یکی از خوشمزه ترین مزه ها می باشد. اگر به دنبال یک تجربه ی بی نظیر در طبیعت هستید، پسته ی اردکان یزد یک مقصد بسیار جذاب است. این منطقه در استان یزد واقع شده و به عنوان یکی از مهمترین منابع تولید پسته در ایران شناخته می شود اما پسته ی اردکان بیشتر از یک مزرعه پسته است. اینجا می توانید به فروشگاه های محلی بروید و انواع مختلفی از پسته های تازه و خشک را تهیه کنید.

پسته بادامی یکی از کمترین نمونه پسته های موجود است که عرضه عمده و بهترین آن توسط کشاورزان در اردکان یزد انجام می شود. پسته بادامی در استان کرمان، یزد، خراسان و دیگر استان ها کشت و تولید می شود. در استان یزد در شهرستان اردکان نیز نمونه بادامی کاشته و با انس های مختلف عرضه می شود. کشاورزان استان یزد گامی ایده آل در پرورش و تولید این نوع پسته در اراضی خود برداشته اند. معمولا این نوع پسته تقاضا و خرید و فروش کمتری نسبت به گونه های دیگر پسته دارد و فقط عده ی خاصی از مشتریان خواهان خرید آن درحد عمده هستند. در حال حاضر این نمونه را به سهولت می توان در اردکان یزد یافت.

خرید پسته محلی خام اردکان یزد

کلمات کلیدی مرتبط: پسته یزد ابرکوه، لوز پسته یزدی، پسته طلایی یزد، پسته هرات یزد، پسته استان یزد، پسته خاتم یزد، پیرمرد یزدی پسته، مرد یزدی پسته میخوری، کلیپ یزدی پسته بیارم، پسته یزد قیمت، نهال پسته یزد، باغ پسته یزد، پسته اردکان یزد، لوز پسته ای یزد، آبنبات پسته ای یزد، باغ پسته ابرکوه یزد، شیرینی پسته ای یزد، باقلوا پسته ای یزد، باغ پسته استان یزد، پسته در استان یزد، پسته بدم یزدی، بهترین پسته یزد، نهال پسته پیوندی یزد، پرشین پسته یزد، پسته تازه یزد، قیمت پسته در یزد، ترمینال پسته یزد، خرید پسته یزد، خرید و فروش پسته یزد، خریدار پسته در یزد، نهال پسته در یزد، پسته چینی در یزد، شرکت پسته در یزد، پسته فروشی در یزد، کاشت پسته در یزد، رکورد برداشت پسته در یزد، دکتر پسته یزد، فروش باغ پسته در یزد، زغال پسته یزد، پسته شفق یزد

100 قلم

مشخصات فنی

نوع محصول
پسته
نوع بسته بندی
بسته بندی پلاستیکی

16 محصول دیگر در همین شاخه: