0
گیره نگهدارنده ی فرش

گیره فلزی نگهدارنده ی فرش

25,500 تومان
بدون مالیات
انتخاب گارانتی : گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی
زمان ارسال : حداکثر 2 روز کاری
تعداد
اضافه به علاقه مندی

میتوانید مبلغ سفارشات را توسط تمام کارت های بانکی عضو شتاب بپردازید تا از تمام هزینه های شما کاسته شود.

گیره‌های فلزی آویز فرش، زیبایی و عملکرد در یک جا

فرش‌ها از جمله قطعات دکوراسیونی هستند که می‌توانند به زیبایی و جذابیت فضای داخلی کمک کنند اما برای نصب صحیح فرش‌ها، نیاز به استفاده از گیره‌های آویز فرش داریم. گیره‌های فلزی آویز فرش، یکی از انواع گیره‌های مورد استفاده در نصب فرش‌ها هستند که عملکرد بالایی نیز دارند. یکی از ویژگی‌های برجسته گیره‌های فلزی آویز فرش، قدرت و مقاومت آن‌ها است. این گیره‌ها از جنس فلزی ساخته شده‌اند و به دلیل استفاده از مواد با کیفیت، قابلیت تحمل وزن فرش را دارند. بنابراین، می‌توانید با اطمینان فرش خود را با استفاده از این گیره‌ها آویزان کنید و از نصب امن و پایدار آن لذت ببرید.

گیره‌های فلزی آویز فرش همچنین دارای طراحی زیبا و جذابی هستند. با استفاده از این گیره‌ها، می‌توانید فرش خود را به شیوه‌ای منحصر به فرد و زیبا آویزان کنید و به دکوراسیون فروشگاه فرش، جلوه و زیبایی بیشتری ببخشد. علاوه بر زیبایی و قدرت، گیره‌های فلزی آویز فرش دارای عملکرد بالایی نیز هستند. این گیره‌ها به شما امکان می‌دهند فرش خود را به راحتی و بدون نیاز به نصاب حرفه‌ای نصب کنید. با استفاده از سیستم آویزان کردن ساده و کارآمدی که در این گیره‌ها وجود دارد، می‌توانید فرش خود را به سرعت و به صورت مطمئن آویزان کنید و از آن لذت ببرید. بنابراین، اگر به دنبال گیره‌ای با طراحی زیبا، قدرت و عملکرد بالا هستید، گیره‌های فلزی آویز فرش می‌توانند یک گزینه عالی برای شما باشند.

486 قلم

مشخصات فنی

نوع محصول
گیره آویز فرش

16 محصول دیگر در همین شاخه:

در دسترس: موجود نیست
ابعاد بسته بندی: 4.5 × 20 × 20 سانتیمتر
وزن: 900 گرم
نوع بسته بندی: ترمه ای

شرایط نگهداری: در جای خشک و خنک و دور از تابش نور خورشید نگهداری شود.

شرح محصول: این بسته مخلوطی از شیرینی های همچون باقلوا، لوز نارگیل، لوز بادام، قطاب، سوهان آردی، سوهان خانی، نان نارگیل و حاجی بادام می باشد.